تمامی سفارشات بالای ۱ میلیون تومان، رایگان ارسال می‌شوند

پیش از خرید

رویه ارسال:

• ارسال با چاپار: در شهرهایی که نمایندگی چاپار وجود دارد، ارسال بسته به صورت «پس‌کرایه» توسط این شرکت صورت میگیرد. در این روش بین ۳ تا ۷ روز کاری نیاز هست تا سفارش آماده‌سازی و به دست خریدار برسد.

• ارسال با چاپار پست: در شهرهایی که نمایندگی چاپار وجود ندارد، بسته از طریق شرکت چاپار برای شما پست پیشتاز می‌شود. دقت کنید زمان رسیدن کالا در این روش بین ۳ تا ۱۰ روز کاری است.

• مسئولیت ارسال: مسئولیت سلامت بسته‌های ارسالی به عهده فروشگاه است و در صورت بروز مشکل، مبلغ عودت یا کالا دوباره ارسال خواهد شد.

رویه پیگیری:

• دریافت کد رهگیری: حداکثر ۲۴ ساعت بعد از دریافت پیامک ارسال از سایت، پیامک کد رهگیری چاپار نیز ارسال می‌شود. در صورتی که کد رهگیری را دریافت نکرده‌اید، از طریق بخش پیگیری سایت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

• مسئولیت دریافت: مسئولیت دریافت بسته در محل یا نمایندگی مقصد، به عهده خریدار است. عدم پاسخگویی، نبودن در محل، عدم پیگیری دریافت بسته و ارائه آدرس یا شماره موبایل اشتباه، منجر به بازگشت بسته به شرکت می‌شود و شامل هزینه ارسال دوباره است.

• پیگیری پس از ارسال: پس از ارسال بسته پیگیری مرسوله باید توسط شرکت چاپار از طریق صفحه پیگیری چاپار، نمایندگان چاپار و شماره تماس 02164085 صورت بگیرد. بسته‌های پستی نیز توسط صفحه پیگیری شرکت پست، صفحه ثبت شکایت پست و همچنین شماره تماس 193 قابل پیگیری هستند.

• بسته مفقوده: در صورت اعلام مفقودی بسته توسط شرکت چاپار و پست و یا عدم دریافت بسته، ۱۴ روز بعد از ارسال، سفارش مورد نظر مفقود شده در نظر گرفته می‌شود و تمامی هزینه‌های دریافت شده به خریدار عودت داده می‌شود.

‌‌

رویه ثبت سفارش

• تغییر در سفارش ثبت شده: بعد از ثبت سفارش امکان ایجاد تغییر در سفارش ثبت‌شده وجود ندارد اما لغو تمامی سفارش‌ها پیش از ارسال امکان‌پذیر است.

• رزرو سفارش: متاسفانه امکان رزرو سفارش وجود ندارد و سفارش‌های ثبت و پرداخت شده، ارسال خواهند شد.

• اتصال دو سفارش: متاسفانه امکان اتصال دو سفارش جداگانه با دو شماره مرسوله مختلف وجود ندارد.